perjantai, 10. elokuu 2007
Minä itse
Nonii...=) Olen Sofia(jos haluatte niin kutsukaa sohviksi). Asun Joensuussa ja minulla on hamsteri.Sen nimi on Tintti=) Tintti on kultahamsteri ja aika laiska. Se on nyt noin 1ja puoli vuotta vanha. laitan siitä kuvan myöhemmin. Rakastan eläimiä<333 Harrastan tanssia ja käyn joskus ratsastelemassa.Hevosetkin ovat ihania!!!!=) No siinä vähän minusta. Laitan ehkä itsestänikin kuvia, kunhan saan ne konelle.P.S.Teen kuvia niin nopeasti, kun kerkeäsn=)
Kommentit